Friday, November 23, 2012

Alahai anak ku..

Kau tau perasaan gedik + excited + tak menyabor tu macam mana?
Rasa nak menangis. Sangat tak rhyme T__T
I am 38weeks and 5 days pregnant. Not too soon and not too late to have the baby coming
Soon to 39 weeks. 9 bulan lebih dah 
MasyaAllah, excited sangat nak tunggu awak keluar nak.. sejak Dr.Zarul kata dah dilated 
memang ibu dah standby habis nak push. 
Awak nak keluar ke tak? Taknak jumpe ibu ke?

Dah standby and start cuti start isnin haritu, konon nak get ready kot kot la dah nak terberanak
Plus, dah tak larat nak bawak perut and be stressed dengan kerja plus kerja rumah
terus moved to Mama's place, pun aku buat kerja rumah jugak.
supaya senang la orang kata nak beranak.. plus jangan jadi malas. aku layan kan aje~
lagipun hal pantang nanti, semua mama akan uruskan.

Sekarang ni aku masih setia menunggu tanda tanda nak bersalin
hari hari google, hari hari check sampai bapak naik hampas dengan aku yang tak menyabor
eyyy sampai hati tau T___T
tapi takpe, sekurangnya takde la aku beranak bodoh je, mesti nak ade iQ sikit
boleh beza mana boleh mana tak boleh.


Ade sorang blogger mom-to-be ni due sama dengan aku,
tapi dia baru je update yang dia dah bersalin.
Haaa engko~ merudum sikit semangat aku. Bila pulak turn aku nak tengok muka baby
*gosok dada*
Takpe lah nak.. take ur time, ibu tunggu.. tapi jangan la lelame.. ibu nak juga main dengan awak.. keluar dengan baik ye.. mudahan kita berdua selamat.. Amin





The best is yet to come
CikPuan Shukriah Jasni